SIKÇA SORULAN SORULAR

 

ÇINAR ÇİÇEKÇİLİK İLE  ÇİÇEK SİPARİŞİ 

ÜCRET

HESAP OLUŞTURMA

GİZLİLİK VE GÜVENLİK

TESLIMAT

ÇINAR ÇİÇEKÇİLİK İLE SİPARİŞİ

 

ÇINAR ÇİÇEKÇİLİK WEB SİTESİNDEN NASIL ÇİÇEK SİPARİŞİ VEREBİLİRİM?*

Biz mümkün olduğunca sipariş süreci basit ve kullanışlı hale getirmek için çalıştık. Kataloğumuza bir öğeyi sipariş etmek için, istediğiniz ürüne göz atın sipariş ve resmin üzerine tıklayın. Bu ürünün ayrıntılı bilgi içeren bir sayfa açılacaktır. Çiçek durumunda, düzenleme ve siparişe ek ürün eklemek istiyorum derseniz bir ekstra ürün seçin (Sol Tarafta ve Alt Kısımda Mevcut).  Sonrasında Ürünün gideceği Şehir, İlçe Seçimi  ve Göndereceğiniz Tarih Saati Seçin ve Sepete ekle  Tıklayın (1). Kolayca sepeti simgesini (sayfanın sağ üst) üzerine imleci gelerek sepetinize eklendi . Sepeti simgesine tıklandığında götürecektir Alışveriş Sepeti. Eğer başka bir ürün eklemek isterseniz, tıklayın geri dön yada tıklatın Satın Al ödeme işlemini başlatmak için.

Ekrana ek ürünler gelecektir burdan istediğiniz ek ürünü ekleyerek satın alma işlemine devam edebilirsiniz.  

Bir sonraki ekranda konuk olarak ya ödeme seçeneğine sahip ya da uygun seçeneği seçerek ve tıklayarak, daha hızlı, daha akıcı ödeme bir dahaki sefere kayıt  içinDevam. Zaten kayıtlı iseniz, giriş bilgilerinizi (e-posta ve şifre) girin Giriş.

Ödeme Süreci

 

Adım 1

Alıcı Bilgileri: Gönderceğiniz kişinin Adını ve iletişim bilgilerini girin. Tıklatın Devam sonraki adıma ya geçmek için Geri  ise önceki adıma gitmek için.

2. Adım

Kart Mesajı: Göndermek istediğiniz kartı seçin ve ardından mesajınızı yazın ve yazdıklarını onaylayın. Tıklatın Devam sonraki adıma ya geçmek için Geri önceki adıma gitmek için.

Aşama 3

Fatura Bilgileri: Fatura bilgileri için gerekli olan bilgileri girin. Tıklatın Devam sonraki adıma ya geçmek için Geri önceki adıma gitmek için.

Aşama 4

Ödeme Yöntemi: Tercih ettiğiniz ödeme yöntemini (Kredi Kartı, EFT. paypal vb) seçin. Tıklatın Devam sonraki adıma ya geçmek için Geri önceki adıma gitmek için.

Aşama 4

Sipariş Gözden Geçirme: Burada düzenin bir özetini görürsünüz. Eğer sipariş ile mutlu iseniz, ve tıklayın Sipariş Ver.

Sipariş alındığını onaylayan  bir e-posta alacaksınız. Onay e-bulamıyorsanız önemsiz e-posta klasörünü kontrol edin.

Eğer kredi kartı ile ödeme seçtiyseniz,  güvenli ödeme geçidi ile güvenli size kredi kartı bilgilerinizi gönderebilirsiniz.Ödemeniz başarıyla işleme alındıktan sonra, size kayıtların yazdırılabilmesi  için sipariş özetini gösteren bir başarı sayfasına alınacaktır.

EFT yoluyla ödeme yapmayı seçerseniz, lütfen bizim hesaba ödeme yapmak mümkün olduğunca çabuk ve bize ödeme bilgisini gönderin.

 

TELEFON VEYA E-POSTA İLE ÇİÇEK SİPARİŞİ VEREBİLİR MİYİM?*

Evet yapabilirsin. Bizi arayın +0312 417 7321 veya 0850 302 1010 (Uluslararası). Türkiye dışından arıyorsanız, arama lütfen +90 312 417 7321.

Alternatif e-posta yoluyla bize sipariş gönderebilirsiniz destek@cinarcicekcilik.com.tr Biz e-postalar  yolu ile şifreli bilgiler göndermeyin, üçüncü bir kişi tarafından ele geçirilebilir. size e-posta kredi kartı bilgilerini içeren bir mail göndermenizi asla önermiyoruz.

 

TÜRKİYE DIŞINDAN TÜRKİYE\'DE BİRİNE ÇİÇEK GÖNDEREBİLİR MİYİM?*

Evet, sürece bir kredi veya banka kartı veya PAYPAL olarak. VISA, MasterCard, Diners Club ve Discover kartlarını kabul ediyoruz. Yurt dışından EFT veya Doğrudan Mevduat kabul etmiyoruz.

 

ÇİÇEK VE HEDİYE BİRLİKTE SİPARİŞ EDEBİLİR MİYİM?*

Tabiki çiçeklerle birlikte tüm hediye seçeneklerini sipariş verebilirsiniz. 

SİZİN ÜRÜNLERİNİZDEN BİRİ İLGİLENİYORUM, AMA BİRAZ DEĞİŞTIİRMEK İSTİYORUM. BU MÜMKÜN MÜ?*

Evet, taze çiçekler için, bu mümkün. satın alma sürecinde,  not edin lütfen  her türlü ihtiyacınızı karşılamak için elimizden geleni yapacağız. Ancak, talepleriniz stok durumu ve maliyet durumuna bağlıdır olarak bu değişikliklerin yapılabilirliği garanti edemeyiz unutmayın. Hediyeler özel olarak tasarlanmıştır ve bu nedenle biz bu ürünlerde herhangi bir değişiklik yapmamız mümkün olmayacaktır. 

SİPARİŞİM İLE BİRLİKTE KİŞİSEL BİR MESAJ YAZABİLİR MİYİM?*

Evet yapabirsiniz. Ödeme işlemi sırasında kart için kişisel mesaj eklemek için 3. AŞAMA olacaktır.

ÇİÇEKLER İÇİN ÖZEL SİPARİŞ VEREBİLİR VEYA KENDİM OLUŞTURABILIR MİYİM?*

Evet yapabilirsin. Sen bizim eşsiz kullanarak kendi çiçek aranjman oluşturabilirsiniz, bize telefon ya da isteğiniz çiçekler ile bize e-posta gönderin biz sizin isteklerini karşılamak için elimizden geleni yapacağız.

ÇİÇEK SİPARİŞ BİRDEN FAZLA SİPARİŞ VERİLDİĞİNİ DÜŞÜNÜYORUM, NASIL ÖĞRENİRİM?*

Merak etmeyin, biz bu çözebilirsiniz. Bize ulaşın ve biz bu sorunu çözmek yardımcı olacaktır.  Aynı sipariş için iki kez ücret olmaz, emin olabilirsiniz, ve zaten bir yinelenen sipariş için ödediğinizi, biz size ikinci siparişinizi  iade edeceğiz.

SİPARİŞ ONAY E-POSTASI ALMADIM, NE YAPMALIYIM?*

Başarılı bir sipariş aldığınızda otomatik olarak bir sipariş onay e-postası göndermek. Bu e-postayı almazsanız Ancak, üç nedenden biri olabilir:

  1. Yanlış e-posta adresi girdiniz
  2. Posta servis sağlayıcınız spam onay e-postası zannettiğini ve engelledi. BTW: önemsiz e-posta klasörünü kontrol etmeyi unutmayın.
  3. Siparişiniz başarıyla oluşturmadı.

Eğer başarılı bir sipariş olduğunu düşünüyorsanız , lütfen Bize Ulaşın.

ÇİÇEK SİPARİŞİNİ GELDİ AMA . BANA KİMİN GÖNDERDİĞİNİ NASIL ÖĞRENEBILİRİM?*

Üzgünüz ancak gizlilik nedeniyle biz gizlilik yemini edilir ve ödemet sürecinde gizli kalmasınıı tercih, özellikle gönderici bilgileri ifşa edemiyoruz.

ONLİNE ÇİÇEK SİPARİŞİ VEREMİYORUM?*

Telefon veya e-posta yoluyla bize ulaşın ve biz memnuniyetle size yardımcı olacaktır.

SİPARİŞİMDE BİR HATA YAPTIĞIMI DÜŞÜNÜYORUM, DEĞİŞTİRMEK İÇİN NE YAPMALIYIM?*

Alternatif bizi arayın, aldığınız sipariş onayı e-postaya cevap ve gerekli değişiklikleri bize bildiriniz.

KREDI KARTI BİLGİLERİNİ GİRDİM AMA BEN BİR HATA MESAJI ALIYORUM. NE YAPMALIYIM?*

Yanlış bilgilerinizi girmiş olabilirsiniz, ya da bankacılık iletişim kanallarının bir sorun olabilir. Sadece bizi arayın ve biz sorunun çözümünde size yardımcı olacağız.

 

ÜCRET

 

ÇİÇEK SİPARİŞİ İÇİN NASIL ÖDEM YAPABİLİRİM?*

Biz VISA, MasterCard, Diners Club ve Discover kartlarını kabul ediyoruz.

Ayrıca, PAYPAL ve EFT (İnternet Bankacılığı) üzerinden ödeme yapabilirsiniz. Aşağıdaki gibi bankacılık detayları aşağıdaki gibidir:

BANKA HESAP NUMARASI

Not: 
EFT Türkiye banka hesaplarından sadece kabul ediyoruz. 
Çek kabul etmiyoruz.

NAKİT ÖDEME YAPABİLİR MİYİM?*

Evet  online olarak girdiğiniz işlem sonrası kapıda nakit ödeme yapabilirsiniz. ( YANLIZ AYNI GÖNDERİM ADRESİ OLMAK ZORUNLUDUR!)

TESLİM AŞAMASINDA SİPARİŞ İÇİN ÖDEME YAPABİLİR MİYİM?

Evet  online olarak girdiğiniz işlem sonrası kapıda nakit ödeme yapabilirsiniz. 

ÖDEME BAŞARILI OLMADI. NE YAPMALIYIM?

Ödeme nedenlerle herhangi bir sayı için başarılı geçiyor olabilir. Ödemeniz başarısız olursa, lütfen Bize Ulaşın kısa sürede. Biz sizin için elle kredi kartı işleme, ya da alternatif ödeme yöntemleri ile size yardımcı olabilir.

Eğer yurt dışından kredi kartı ile ödeme ve kart reddedildi Eğer banka kartınızda geçici blok koydu veya 3D Secure aktive yok çünkü, bu genellikle. Bu durumda, telefon sizin banka ve blok kaldırmak veya Güvenli (Online Güvenli) 3D etkinleştirmek ve sonra tekrar sipariş deneyin ya da bize bu yüzden size ödemenizi işleme yardımcı olabilecek bir hızlı cebap vermelerini isteyin 

 

HESAP OLUŞTURMA

 

ÇINAR ÇİÇEKÇİLİK NASIL KAYIT OLABİLİRİM?

Tek bir tık ile sitemizde bir hesap  açarak  kayıt olabilirsiniz GİRİŞ web sitesinin sağ üst köşesindeki düğmesini. Bizden promosyonlar ve özel teklifler almak ve tıklayın istiyorsanız Bülten onay kutusunu işaretleyin, gerekli bilgileri girin ve Gönder.

ÇINAR ÇİÇEKÇİLİK NEDEN BİR HESAP AÇMALIYIM?

Web sitemizde sitesinde kayıt için aşağıdaki yararları vardır:

  • Bir satın alma kasada hızlı ile devam
  • Siparişlerin durumunu kontrol
  • Iki kez aynı hediye göndermek kalmaz geçmiş siparişleri görüntüle
  • Haber bülteni aracılığıyla güncellemeleri ve özel promosyonlar haberdar olmak için seçin (isteğe bağlı)
  • Hesabınız bilgilerinde değişiklik yapmak
  • Kolayca birden çok aile üyeleri ve arkadaşlar göndermek için alternatif adresler Mağaza
  • Ürününüz yorumları etiketleri ve isteklerinizi yönetin

Bizimle daha akıcı bir alışveriş deneyiminin keyfine varacaklar ve biz daha belirli tercihlerinize uygun hizmetlerimizi terzi yapabileceksiniz.Şimdi kayıt olmak için buraya tıklayın.

BÜLTEN VEYA PROMOSYON NASIL ÇIKARIM?

Biz aldıkları istemiyoruz müşterilerimiz şey herhangi göndermek olmadığını bizim için önemlidir. Artık bizim iletişim herhangi almak isterseniz; Böyle Haber bülteni olarak, vb sitemizde, özel teklifler ve promosyonlar, güncelleştirmeleri, opt-out herhangi bir zamanda bu iletişimin bize e-posta göndererek: bilgi@cinarcicekcilik.com.trveya hesabınızın ayarlarını.

 

GİZLİLİ VE GÜVENLİK

 

ÇINAR ÇİÇEKÇİLİK ÖZEL BİLGİLER?

Hayır, biz kesinlikle olmaz ve biz Spam nefret ediyoruz! Kişisel bilgileriniz bizimle güvenli ve asla satılamaz veya üçüncü bir tarafa asla verilemez. Biz zaman zaman doğrudan sizinle iletişim kurmak için e-posta adresinizi kullanabiliriz, ama biz sizin iletişim durdurmak istediğiniz zaman talep edebilirsiniz. Bizim Bkz Gizlilik Politikamızı Daha fazla bilgi için.

ÇINAR ÇİÇEKÇİLİK WEB SİTESİ GÜVENLİ Mİ?

Kesinlikle. Sitemiz güvenli ve bir saygın online sipariş sitesinden beklediğiniz tüm standartları karşılar. 

Web sitemizde ve ödeme ağ geçidi üzerinden gönderilen Hassas bilgiler COMODO RAS tarafından güvence altına alınmıştır. Aşağıda bizim güvenlik sertifikasını doğrulamak için güvenlik mührü tıklayın.

 

TESLİMAT

ÇİÇEKLER VAZO YA DA SEPET İÇİNDE GELİR Mİ?

Bizim düzenlemelerin bazıları (resimde bir vazo ya da sepet varsa, bu ürünle birlikte gelir) fiyata dahildir vazo ya da bir sepet ile gelir.

BEN İSİMSİZ ÇİÇEK GÖNDEREBİLİR MİYİM?

Evet yapabilirsin. Onay kutusunu kontrol edin Ödeme işlemi sırasında KART MESAJI şeklinde . Kısmını boş bıraktığında isimsiz gidecektir. 

ÇINAR ÇİÇEKÇİLİK NERELERE TESLİMAT YAPIYOR?

Türkiye Çiçek bazı uzak bölgeler dışında. Biz seçtiğiniz alana teslim ediyoruz, eğer bir sıkıntı ile karşılaşırsak biz derhal sizi haberdar edeceğiz. Eğer uzak bir bölgede çiçek gönderiyor iseniz size sipariş önce, bizi arayın ya da bize e-posta çekinmeyin:

0312 4177321  siparis@cinarcicekcilik.com.tr 

TESLİMAT / KARGO POLİTIKALARI NELERDİR?

Çınar Çiçekçilik 100 memnuniyet garantisi. Eğer biz yeniden veya sipariş iade edeceğiz ya bizimle yerleştirmek herhangi sipariş ile herhangi bir sorun olası olay. Bizim gözden geçirin Kullanım Şartları teslimat ve iade politikaları konusunda kapsamlı bilgi için.

TESLİMAT / NAKLİYE ÜCRETLERİ NELERDİR?

Çiçek teslimatları için teslimat ücreti 0TL

Hediyeler ve engellemektedir için nakliye ücreti 0TL

Teslimat / Nakliye ücreti sitemizde görüntülenen ürün fiyatlarına dahil değildir, ancak otomatik olarak çıkış sürecinde sipariş toplam üzerine eklenecektir.

Aynı adrese aynı sırayla çiçek ve hediyeler / engellemektedir sipariş varsa, her madde için ayrı bir teslimat ücreti tahsil edilecektir.

ÇINAR ÇİÇEKÇİLİK BUGÜN İÇİN ÇİÇEK TESLİM EDEBİLİR Mİ?

Evet, biz aynı gün çiçek teslimatı yapıyoruz. Aynı gün çiçek  teslimat için, siparişleri 18:00\'e kadar yerel saatle siparişinizi tamamlayın.

ÇINAR  ÇİÇEKÇİLİK PAZAR GÜNLERI ÇİÇEK TESLİM EDİYOR MU?

Pazar günleri ülke genelinde çiçek veya hediye teslimatlar sunuyoruz.

ÇINAR ÇİÇEKÇİLİK HAFTA SONU ÇİÇEK SİPERİŞİ GÖNDERİYOR MU?

Hafta sonu  günleri ülke genelinde çiçek veya hediye teslimatlar sunuyoruz.

BELİRLİ BİR TARİHTE TESLiMATI GARANTİ EDİYORMUSUNUZ?

Evet, alıcı bilgilerini doğru girildi ise vermiş olduğunuz tarih içinde telimatı gerçekleştiriyoruz.

ÇİÇEK SİPARİŞİ İŞ ADRESLERİ VEYA HASTANELERE YAPILABİLİR Mİ?

Evet, biz iş adresleri ve hastanelere teslim edebilirsiniz. Ancak, tam adı, oda numarası ve çiçekleri sevdiklerinize ulaşmasına emin olmak için tam hastane adresi de dahil olmak hastanede alıcı hakkında tam ve doğru bilgileri sağlamak çok önemlidir. Ayrıca hastaneye çiçekleri teslim edilecek izin verilip verilmediğini kontrol etmeniz gerekir. Iş adresleri için, bize ne kadar çok bilgi verirseniz size o kadar kısa sürede hizmet verebiliriz.

NE ZAMAN ÇİÇEK TESLİM EDİLECEK?

Bizim genel teslimat süreleri 08.00 ile 19,00 arasında değişmektedir. Bir sabah veya öğleden sonra teslim tercih ederseniz, ödeme sürecinde Özel Talimatlar alanına Hızlı Teslimat\' talep edebilirsiniz. Ancak biz bu garanti edemeyiz, isteğinizi karşılamak için elimizden geleni yapacağımız bilmenizi isteriz. Biz de belirli teslimat süreleri garanti edemez.

ALICI ADRESİNDE KİMSE YOKSA?

Evde kimse yok ise, bizim elemanlarımız sizlerle ilk iletişeme geçereğer sizinle iletişime geçilmez ise  alıcı irtibata geçecektir.

NASIL ÇİÇEKLERE BAKMALIYIM ?

Eğer çiçekler en iyi olduğunu ve mümkün olduğunca uzun sürer emin olmak için, bizim okuyabilirsiniz çiçek bakım talimatlarını.

BİR MEMNUNİYET GARANTİSİ SUNUYOR MUSUNUZ?

Evet sunuyoruz. Tüm ürünlerimiz ve hizmetlerimiz hakkında% 100 memnuniyet garantisi veriyoruz. Bizim memnuniyet garantisi ve iade politikası hakkında daha fazla bilgi için, lütfen buraya tıklayınız.